12 мар 2014 ... ХІХ ғасырда өмір сүрген венгриялық саяхатшы Арминий ..... Соғыстың қалай аяқталатыны ерлерге ғана емес, әйелдерге де байланысты болды ...... сонымен бірге Византиямен жасалған бейбіт келісімнің қаһарманы, ғұн- савир ...... көрсетілген білім берудің мақсаттары болжамдарға, жоспар-.
№2 сабақ. Пәні: Дүниетану. Мұғалімнің аты-жөні: Байсугурова Алия Кабаевна. Сабақтың тақырыбы: Ғұндар қалай өмір сүрді?
САБАҚ: Дүниетану. Ғұндар қалай өмір сүреді? Мектеп:56 орта мектеп. Күні:21.02. Мұғалімнің есімі:Тасжанова Н. СЫНЫП: 2. Қатысқандар саны: 21. Қатыспағандар: 0. Сабақ негізделген оқу. мақсаты (мақсаттары). 2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір...
"Ғұндар қалай өмір сүрді?" Дүниетану пәні. сабақ жоспары.
САБАҚ: Дүниетану Ғұндар қалай өмір сүреді? Мектеп:56 орта мектеп Күні:21.02. Мұғалімнің есімі:Тасжанова Н. СЫНЫП: 2 Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір...
САБАҚ: Ғұндар қалай өмір сүреді? Күні: СЫНЫП: 2 А Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары).
Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Пән: Дүниетану №19 сабақ Ортақ тақырып: Өнер. Бөлімше: Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және отансүйгіштік.
Сабақтың мақсаты мен міндеттері: судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Дүниетану 4 - сынып Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді? Мақсаты: Ежелгі адамдар туралы мағлұмат алады, ізденеді. Блум таксономиясының жоғарғы деңгейі сұрақтары арқылы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру.
Просмотр содержимого документа «Дүниетану ҚМЖ "Адам өміріне не қажет?" 2сынып».