Бұл тарих қазақ халқының шығу тегі, ата тарихы, рулық одақтар мен ..... Бұл өлкеге қатысты географиялық мәлімет қалдырған орыс саяхатшысы, ..... шығармаларының негізгі тақырыбы Қарағанды кеншілерінің өмірі мен еңбегі болды. ..... Барлық өзендер жүйесі ағынсыз-ішкі алапқа жатады, яғни Теңіз көл ...
Есмағанбет Н. Алматы – қазақ руханияты мен ислам дінінің алтын ...... Русский язык преподается в школе - интернате всего 2 часа в неделю и авторитет русского ..... Қазақстанға келгенде еуропалықтар, ҽсіресе Еуропадағы қауіпсіздік ... сатылмауы, сабақта мектептен бастап жоғары оқу орындарында ...
Автордың пікірінше, Ш.Уалиханов Қазақстанның тарих мəдениеті мен ғылым ...... Гильом де Рубрук жəне Марко Поло тəрізді еуропалық саяхатшылардың ...... сөздер мен шығыс дереккөздері тақырыбы осымен аяқталмасы анық, ...... аймағына болған екі сапарының (біріншісі, 1856 жылы Қытайдың батыс ...
35 Тақырып Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде Оқу мақсаты 6.4.1.2 Ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру Бағалау критерийі Білім алушы • Ортағасырлық саяхатшылардың теңіз...
Қытайлықтар жайлы не білеміз? Қызықты деректер / Пайдалы мәліметтер, География.
Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі «Дүние жүзі тарихы» пәні бойынша 6 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары. Бөлімдер.
Тақырып Оқу мақсаты. Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде. 6.4.1.2 Ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру. Бағалау критерийі. Ойлау дағдыларының деңгейі Тапсырма. Білім алушы.
Сұрақтар мен тапсырмалар : 1. Қытайлықтар жорықтарын не себептен оңтүстікке бағыттаған? 2. Ұлы Қытай қорғаны қай уақытта салынған?
...жиынтық бағалау Тақырып Оқу мақсаты Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай
Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының. айырмашылығы неде? Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?
11.Оқу мақсаттары әр бөлімше ішінде мұғалім ме�� білім алушыға болашақ қадамдары жөнінде
Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы. Ежелгі Қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
Еуропалықтардың Шығыс елдерін отарлау үрдісі үш кезеңнен тұрды.