Бұл балалармен жұмыс жүргізуде ең басты бағыт әр баланың психикасы мен ... Суреттер үлкейтіліп беріледі. көру қабілеті бұзылған бала сабақта кім ... Ақыл-ой кемістігі бар оқушыны кәдімгі сыныпқа қосқан кезде мектептің ...
2.6 Ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқытуды ұйымдастыру. ... сыныпқа ерекше қажеттіліктері бар 1-2 оқушыны оқытуға болады. Мұндай сыныпта ... балалармен жұмыс жасайтын мұғалімдерді даярлау және қайта даярлау болып ... сызықтарымен дәптерлер, артық бөлшектерсіз суреттер, ірі әріптермен.
Суретті қолданып, атауларды ойлап табыңыз; газеттер (журналдар) жасаңыз. ... Үлгілік ойын операциялары: оператордың жұмысы;телефон және басқа да ... оқушының үйлесімді дамуы мен қалыптасуына, өз өмірін адамгершілік тұрғысынан ... Олигопренопедагогика. Ақыл-ой кемістігі бар балалар.
лық импланттары бар балалармен жұмыс жүргізу оның өзі және ұжым ... болдық. Өзінің ауыр ақыл-ой кемістігі жағдайында Леша күнінің жарты- ... біледі, директор – оның досы, оқушылармен тіл табыса біледі және оған жылы ...
Menu. Главная · О НАС · История института · Цели института · Стратегия развития · Нормативная база · Конституция РК · Закон РК «ОБ ОБРАЗОВАНИИ ...
сөйлеу тілі бұзылған; ақыл-ой кемістігі бар; психикалық дамуы тежелген; ... жоспарының негізінде құрылады, жылдық күнтізбелік жұмыс оқу кестесімен ... шешімді оқушыны (үйде) жеке оқыту үшін құрастырылған оқу жоспарының барлық ... Оқытуға арналған құралдар: көрнекті суреттер, презентациялар,.
14 янв 2020 ... жұмысы мәселелеріндегі бірлескен қызметі туралы». І-ші аймақаралық ... ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың практикалық ... коммерциялық декоры, тапсырысқа арналған суреттер, жұмыстың т.б. түрлерін жүргізеді. ... Оқушыны арнайы сыныпта және арнайы бағдарламада оқытуды жалпы.
26.09.2018 Оқытушылармен және оқушылармен өткізілген өрт қауіпсіздік сабағы ... Ұжымдағы әркімге ой салатын жағдайлардыі бірі – қызметкрелерді ... 2017 жылы Қазақстан астанасын әлемдегі 50 «ақылды» қаланың рейтингіне негізу ... Оқушылармен профилактикалық жұмыс – күрделі процесс. Құқық ...
студенттің өз бетімен жұмыс істеуі, жеке тұлғаның дамуы. Organizing ... Оның ойынша есту кемістігі бар баланың, ал кохлеарлы имплантациясы бар ба- ... Бұл жұмыстардың қай түрі болсын, оқушының музыка сабағынан алған ... Бұл философиялық ой толғауларынан ел жұртының қамын ойлайтын, жана-.
Ақыл-ойы кемістігі бар бүгінгі оқушыны өзіне тұлға ретінде байқатуы үшіноның қандай қасиеттерін тәрбиелеу керек?Ең алдымен, интеллектуалды, физикалық, кәсіби еңбекке деген саналы қатынасы: еңбек дағды мен машықтарын игеру өзгелердің еңбегін құрметтеу...
Ақыл-ойы кемістігі бар бүгінгі оқушыны өзіне тұлға ретінде байқатуы үшін оның қандай қасиеттерін тәрбиелеу керек? Ең алдымен, интеллектуалды, физикалық, кәсіби еңбекке деген саналы қатынасы: еңбек дағды мен машықтарын игеру өзгелердің еңбегін құрметтеу; қоғамдық...
Ақыл-ой кемістігі бар балалардың ерекшеліктері: жұмыс қабілетінің төмендігі,эмоция және еріктік толық жетілмегендігі, жалпы елестер мен мағлұматтар қорының шектеулілігі, зиян әрекет дағдыларының қалыптаспағандығы,қабылдаудың баяулығы, сөздік-логикалық операциялардың...
Ақыл-ой кемістігі – бұл диффуздық сипатқа ие бас ми қыртысының органикалық зақымдалуымен шартталған таным іс-әрекетінің тұрақты қайтымсыз бұзылысы. Қалыпты қалыптасқан мидың зақымдалуы нәтижесінде пайда болған ақыл-ой кемістігін (3 жастан кейін) деменция деп атайды.
Демек, тәрбие үдерісі тәрбиелеушінің сұраныстарын қанағаттандыруы тиіс. Тәрбие үдерісінде болған жағдайды дұрыс түсінуіне, оқушылардың өзін тұлға ретінде сезінуіне көмектесуі керек.
15. Оқушылар өздерінде бар оқулықтармен дайындалады.
Есту кемістігі бар балаларға кохлеарды имплант жасаған жөн. 1. Кохлеарды имплант жасату үшін баланы жан-жақты тексеру керек.
La эмоциялық ақыл Ол басқа психикалық және танымдық функциялармен бірге жұмыс істеуі керек.
Оқушы — белгілі бір іспен айналысатын адам. Бұл іс сабақ немесе адам қызығатын іс болуы мүмкін. Оқушы бір істі игерумен айналысады. Ол бұл істі жоғарғы деңгейге игергенге дейін оқушы деген атқа ие болады. Баланың мектептік сабақтарды игреуге құқығы бар.
«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады.