Формативтік (қалыптастырушы) және жиынтық мақсат арасындағы ... мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау формативті немесе оқыту үшін ...
Муратбаева Н.Ж. «Оқыту мен оқу үдерісінде формативті бағалауды қолдану тәсілдері» Сборник статей международной научно – практической ...
Формативтік бағалау - Файлдардың тиеушiсi. ... Мектепте сапалы оқыту критерийлері ашық сабақ кезінде бақыланған нәтижені жазу құралы.
технологиясы, білім беруді іздендіру технологиясы, модульдік оқыту технологиясы .... Сабақта формативті \ОүБ\ бағалауды қолдана отырып, оқыту үшін.
білім мазмұнын жаңарту аясында «Дене шынықтыру» пәнін оқыту бойынша әдістемелік ...... Формативтік бағалау және оқыту ажырамас. Формативтік ...
27 авг 2015 ... барысында осы әдістің формативтік мәнін қалай ашамыз? ... ақпараттарда топтардағы өзара бағалау формативті оқыту әдісін ...
Формативті (қалыптастырушы) бағалаудың қызметкерлерінің біліктілі- мәні ... ПҚ БАИ директо- технологиясы арнайы оқыту орындарында жүзеге асы- ...
17 авг 2018 ... Сіздің сауалнама сұрақтарына берген жауаптарыңыз алынған білімдер мен дағдыларды пайдалану динамикасын, оқыту мен білім ...
6 дек 2016 ... «Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар құрастырудың негізгі тәсілдері» Жатканбаева А К. Жамбыл-Өрлеу. Loading.
13 авг 2013 ... Курстық оқыту үдерісінде мұғалімдердің қызметін зерттеу тәжірибемнен ... 22 қазан); Формативті бағалау сапалы оқытудың маңызды ...
- формативтік оқыту әдістерін тиімді пайдалану. Түйінді идеялар.
Файл Формативтік бағалаудың 70 түрі.doc для материала по дисциплинам Классное руководство, в разделе Документация, Методические и учебные материалы.
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалаудың» ерекшелігі мен маңыздылығы мұғалімнің және оқушының іс-әрекетін бақылау, бағалау, тұжырымдауда басты рөл атқарады, себебі мұғалім...
Формативтік бағалаудың (оқыту үшін бағалау, қалыптастырушы). мақсаты: оқушылардың оқуын жақсарту. Оқушы үшін өзінің білімі қай деңгейде екенін біледі, ал мұғалім үшін қай бағытта...
...айқындап, мұғалімге қалай оқыту/үйрету керектігін әу бастан түзеу және жақсарту мүмкіндігін береді.
Формативтік (қалыптастырушы) және жиынтық мақсат арасындағы
Оқытудың, тәрбиелеудің мазмұнын қоғам дамуының қарышты қадамына сәйкестендіріп, оны шырқау биіктерге көтеруге бағытталған тың әдіс - тәсілдер жасалуда.
Мұндай сыртқы ынталандыру оқыту үшін мадақтауға негіз болуы мүмкін, бірақ мұқият бақылау